sobota, 18 lutego 2017

Szal różowa chmurka -powrót po latach do drutów

Od wielu lat nie miałam w rękach drutów... ale jak zobaczyłam tą nitkę... w różowo-szaro-białym kolorze po prostu musiałam zrobić sobie taki szal. Pierwsza próba wzory była ma szydełku... druga też i trzecia... w końcu musiałam przyznać, że szydełko to był zły pomysł... i wziąć do rąk druty. Jakoś ich wcześniej nie lubiłam i mimo, że umiem ich używać, niewiele rzeczy (chyba jakiś szalik przed laty) na nich zrobiłam. Miałam do wyboru... nic nie robić z tej obłędnej wełny, albo... jednak się przełamać i zrobić szal na drutach. Doszłam do wniosku, że muszę mieć ten szal... A jak znalazłam wzór na fajne rozszerzanie chusty, postanowiłam podjąć wyzwanie... A taki jest jego początek...


Na razie nie widać jeszcze wszystkich kolorów... ale praca na drutach jest żmudna... potrwa to nieco czasu... Będę Wam pokazywała postępy... co jakiś czas :))))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...