niedziela, 20 grudnia 2015

Biżuteryjki dla WOŚP -mój kawałeczek -Tesseract

W tym roku dość mocno zaangażowałam się w akcję Biżuteryjki dla WOŚP. Sama nie wiedziałam jak bardzo... więc postanowiłam pokazać Wam moje kawałeczki-cegiełki dla pięknej idei i szczytnego celu.

Przegląd zaczynamy od kompletu Tesserakt -naszyjnika...


 
i kompletu :)))))))))))))


A mój kawałeczek w tą pracę, to -poza wymyśleniem, projektem i poskładaniem naszyjnika ;) -kosteczki. Duża -wykonana ściegiem Cubic RAW i mniejsza -oplatana kostka :))))


To tylko 2 z całego stosu elementów :))))))))) jaki złożyły się na komplet Tesseract


Mogę więc napisać, że...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...