sobota, 25 lipca 2015

Jagodowe lato

Mam słabość do plecionych koralików... zawsze lubiłam je robić i zestawiać w różnorodne komplety :)))) więc po raz kolejny postanowiłam zrobić taki komplet... wyplatany ze wzoru, który już wcześniej Wam pokazywałam. Jednak tym razem postanowiłam zróżnicować koraliki zmieniając wielkość koralików i tak powstał naszyjnik Jagodowe Lato...

 

Największy element został wypleciony z koralików o wielkości 6/0 i 8/0, średnie -8/0 i 11/0, a najmniejsze 11/0 i 15/0 :))))))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...