sobota, 27 grudnia 2014

WOŚP 2015 -Bransoletka Treasure of orient

Dzisiaj chciałam Wam pokazać ostatnią bransoletkę jaką koordynowałam w akcji Biżuteryjki dla WOŚP. Pomysł jej powstania zrodził się wraz z pracami nad torebką Treasure of orient... postanowiliśmy zrobić również bransoletkę pasującą do torebki. :))))))))))))

 
Bransoletka ta zbudowana jest na czarnym skórzanym rzemieniu i łączy koralikowe przekładki i srebrne serca. Całość została misternie wykonana przez 8 pozytywnie zakręconych kobiet:
  1. Michalinę Otrębę,
  2. Emilia Wieczorek -Black Pearl,
  3. Aga Orłowska
  4. Kasię z Kuźni Nehesi,
  5. Katarzynę Dworzyńską,
  6. Kornelię z pracowni Sunflower,
  7. Annę Zalewską -Klejnotki,
No i oczywiście ostatnią osobą, tworzącą element do tej bransoletki jestem ja... choć mój element to  tym razem nie serce a środkowa, duża przekładka :))))
 
 
 

Już niedługo tą bransoletkę, jak i inne prace Biżuteryjek,

będzie można kupić na aukcjach Allegro.

Zachęcam do licytacji :))))

 

1 komentarz:

  1. Asking questions aree really fastidious thing if you are not understanding anything fully,however thnis article gives good understanding yet.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...