sobota, 5 lipca 2014

Czarne czy białe -pozazdrościłam mojej Mamie

No cóż... pora się przyznać -pozazdrościłam biżuterii mojej Mamie i postanowiłam zrobić czarno-biały komplet również dla mnie ;))))))))))))))

Tak więc powstał naszyjnik -bardziej bogaty niż dla Mamy, bo ja wolę dużą biżuterię, a Ona woli delikatną...



Naszyjnik stanowią nawleczone na rzemyk plecione koraliki... jak zrobić te mniejsze pokazałam Wam już wcześniej, ten duży (na zdjęciu po lewej na górze) jest zrobiony podobne, choć jest bardziej skąplikowany  ;))))))))))))))




No i oczywiście do kompletu są jeszcze kolczyki...



i pierścionek ;))))))))))))))




Przypominam Wan o zabawie-zagadce z nagrodą dotyczącej serii Gram w kolory -szczegóły w poprzednim poście ;)))))))


Może już ktoś trafił w kolor 4 sznura :)))))))))))))))))))))))))))))) a może i nie ;))))))))))))))))))))) zabawa trwa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...