sobota, 4 listopada 2017

Znowu różowy

Tak... znowu będę Was katować różem :))) Nic na to nie poradzę, że jakoś "chodzi" po mnie ten kolor. Inspiracją dla tego naszyjnika, było zdjęcie pokazane na jednej z grup FB, które przedstawiało nawleczone koraliki na sznur szydełkowo-koralikowy w róże na białym tle. Koraliki tworzyły nieregularną mieszaninę bieli, różu zieleni i czarnego :)))) Oczywiście po przerobieniu tamten naszyjnik utworzył piękny wzór... ale ja postanowiłam zrobić właśnie taki nieuporządkowany, kolorowy wzór :)

 
 
Znowu postanowiłam pobawić się zapięciem -a raczej jego brakiem z możliwością przesuwania i regulowania długości. Tym razem zawieszki-oponki tworzą właśnie pierścienie regulujące :)))))))
 
 


W tym naszyjniku użyłam również mojego projektu na Kule lariatki, Tym razem zmodyfikowałam ten projekt i zamiast zakończenia koralikowego dodałam kryształy z białego szkła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...