sobota, 4 lutego 2017

Kule lariatki

Dziś chciałam pokazać Wam mój kolejny lariat... tym razem niebieski jak lodowe niebo -choć tym razem post nie będzie o samym lariacie, a o jego zakończeniach.




 Kule lariatki -czyli mój autorski pomysł na zakończenie lariatu, który nie wymaga metalowych zakończeń. Ponieważ miałam wiele pytań o to JAK  się to robi, postanowiłam stworzyć tutorial...



Jednak tym razem nie udostępniam go na własnej stronie. Mój tutorial został opublikowany w Beading Polska w numerze 1/2017 :))))))))) A co mnie szczególnie napełnia dumą :)))) moja praca trafiła również na pierwszą stronę jako główne zdjęcie :))))))))))))) Jestem bardzo dumna i zaszczycona :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...