sobota, 28 lutego 2015

Zielone Bollywood

Obiecywałam, że kolczyki i pierścionek zainspirowane Muzyką sfer i pracą Weroniki Kaczor to nie koniec i będzie jeszcze naszyjnik... dziś właśnie chciałam pokazać Wam ten naszyjnik. Nazwa uległa zmianie -a to z inspiracji Dziewczyn, które widząc moją pracę na naszym spotkaniu koralikowym orzekły, iż kojarzy się właśnie z Bollywood, wprawdzie nie jest złota, lecz ten zielony mieni się wieloma kolorami :)))

 Kula, powstała ze srebrnych blaszek otoczonych zielonymi i srebrnymi koralikami, w połączeniu z sznurem koralikowym i chwostem tworzy wielofunkcyjny komplet, który można łączyć na dwa sposoby :)))))))))))
Pierwszym rozwiązaniem jest naszyjnik z kulą pośrodku...


drugim z wiszącą kulą zakończoną chwostem :)))))))))))

 
 
Tak więc 3 elementy i dwie różne możliwości...
 


1 komentarz:

  1. Po cichu wzdychałam do "Muzyki Sfer", pewnie dlatego Twoja praca od razu mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...