sobota, 13 grudnia 2014

Prawdziwy gad

Wreszcie postanowiłam zrobić i ja swojego gada... widziałam go już u wielu osób ale pomysł jest oczywiście Weroniki... nadszedł czas na mojego własnego gada. Nie sądziłam, że zrobienie sznura z koralików Long Magatama będzie takie skomplikowane -a tym samym czasochłonne -więc ta gadzina zajęła mi sporo czasu ...

A oto wynik mojej pracy w całej rozciągłości :))))))



I skręcony jak prawdziwy wąż :))))



Wąż połykający własny ogon to symbol nieskończonego trwania :)))))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...