środa, 12 marca 2014

Wyniki Candy...

Jak pewnie wiecie zorganizowałam cendy... do wygrania był komplet składający się z kolczyków i wisiorka.

 

Po zakończeniu zaczęłam się zastanawiać nad sposobem losowania... elektroniczny -jakiś taki bezduszny... i po zastanowieniu doszłam do wniosku, że najlepsza będzie tradycyjna metoda ;)))))))))))))))

Zgłosiły się 3 dziewczyny... ale Caterina jest obserwatorem mojego bloga więc kartki były 4...



Maszyna losująca ;))))))))))))))))))) wybrała jedną z nich...



A więc.... nagrodę wygrała...



Gratuluję Ci bardzo serdecznie i proszę o kontakt ;)))))))))))))))))

2 komentarze:

  1. Dorotko gratulacje! A Tobie Kasiu dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaki.... jaka niespodzianka.
    Nie przypuszczałam, że zostanę właścicielką tych cudowności bo jakoś rzadko mam szczęście we wszelkich losowaniach.
    Bardzo się cieszę. Bardzo, bardzo. I ten kolor i wzór.....od początku bardzo mi się podobał...ochhhh,
    Aż sama sobie zazdroszczę wiecie?
    Kasiu bardzo Ci dziękuję za wspaniałą zabawę i dziękuję również za szczęśliwą rękę do losowania ;)).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...