sobota, 8 lutego 2014

Candy...

Moi Drodzy...

Dziś mija rok od kiedy zaczęłam pisać bloga i pokazywać Wam moje prace. Z okazji mijającego roku mojej pisaniny i w podziękowaniu za Wasze odwiedziny i komentarze, oraz z prośbą o jeszcze -postanowiłam obdarować kogoś jedną z moich prac.

Specjalnie z myślą o tym Candy powstał komplecik składający się z kolczyków wykonanych według projektu Szilu.

 
 
I pasującego do nich wisiorka...

 
 
Ten właśnie komplet będzie prezentem w mojej rozdawajcie... więc czas na zasady...
 

 
  1. By wziąć udział w zabawie -musisz prowadzić aktywnego bloga.
  2. Proszę zostawić pod tym postem komentarz z deklaracją chęci wzięcia udziału w zabawie. W komentarzu chciałabym również żebyście odpowiedzieli na dwa pytania: Co Wam się podoba w moim blogu, pracach i co mogłabym zmienić w moim blogu, pracach?
  3. Zabawa trwa od dziś (8.02) do godziny 20.00 8 marca 2014 roku.
  4. Zostanie obserwatorem mojego bloga nie jest konieczne -choć zwiększa Wasze szanse na wygraną razy 2.
  5. Na blogu należy umieścić baner mojego Candy podlinkowany do tego posta.
  6. I jeszcze jedno ograniczenie -prezent wysyłam tylko na terenie Polski...
Miłej zabawy...
 


6 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza? Kasiu, Twoje prace zawsze są przemyślane, oryginalne i pięknie wykonane. W dodatku ładnie zaprezentowane. Jeśli o mnie chodzi nic bym nie zmieniała. Chociaż miałabym ochotę na jakiegoś Twojego, nowego tutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czytam w Twoich myślach... tutek już prawie jest gotowy... ;)))))))))))))))))

      Usuń
  2. Jak to? Pierwsza jestem? Macałam te cuda i je chcę więc wyciągam łapkę. Na pytania odpowiem tak: nic nie musisz zmieniać :) Wiem, jakie są Twoje założenia tego blogowania więc nie musisz nic zmieniać. Dla mnie jest ok. No może jedna rzecz- lubię Twoje tutki więc śmiało możesz dawać ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Dorotko... Kasia była pierwsza... ale prawie... prawie ;)))))))))))))))

      Usuń
  3. I ja zapisuję się na Twoje candy :) Trafiłam tutaj szukając tutoriala i pozytywnie się zdziwiłam że Twoje są takie przejrzyste i zrozumiale dlatego też chciałabym ich więcej :) A co mi się podoba wszystko a w szczególności wisiory których ja niestety nie potrafię robić. Banerek na forum już jest. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...